27 kasım İstanbul altılı ganyan tahminleri


birinci ayak;

Son koşusunu ölçü almadığım kum piste yatkın orjini ile Sarıkamış ve Koyramert eşit şansa tanıdığım safkanlar.

Halisbey ve Kırkpınar ihmale gelmeyecek isimler...

ikinci ayak;

Sahtekar,Görki,Watanabe,Krijger ve Berkayhan ayrım yapılmadan kuponlara yazılmalıdır.

üçüncü ayak;

Elvis uzun süredir kazanma sorununu son beş koşusunda üç birincilik elde ederek halletti.Bu safkan özellikle Özcan Yıldırım ile çok iyi koşuyor bu nedenle de favorim.

Bu safkanın en sert rakipleri Real power ve Green Hawk olacaktır.

Bu koşunun sürprizini ise idmanlarında toparlanmış gözüken İrlanda Kartalı'ndan bekliyorum

dördüncü ayak;

Bu koşu 3 safkanın dışına çıkmayacaktır kanaatindeyim.

bu safkanlar 
  • La Santa Muerte
  • Mara Despina
  • Calliape

beşinci ayak;

Arka arlaya güzel performanslar sergilese de bir türlü özlediği birinciliğe ulaşamayan Divina Commedia'nın bu koşuyu kazanıp maiden dan çıkacağını düşünüyorum

Günün liman olabilecek tek safkanı olduğundan banko olarak öneriyorum

altıncı ayak;

Kariyeri boyunca 1400 metre kum pistteki tek birinciliğini 2007 yılında alan Bayhan bu koşuda mesafeden etkilenmezse bu rakiplerini geride bırakması lazım.

Fakat yaşı ilerlediği için temposu ve sprinti zayıflayan Bayhan'ın tek atılamayacağını düşünüyorum.

Bu nedenle de Bulut Reis,Batukan ve Buz Denizi isimli safkanları ihmal etmemek gerekiyor.

Alternatif tahmin;

İLK AYAK:

HALİSBEY, KIRKPINAR, takıntılı olduğum PATRONKAYA, KOYRAMERT, YESARİ ve SEVİMLİ kuponlarda mutlaka olması gereken safkanlar.

Küçük bütçeli kuponlara sanki bu beş isim yeterli olur gibi düşünüyorum. Yeterli olmayacağını düşünenler, bir iki at daha ilave etmeye kalkmasın, öyle yapacaklarına “Hepsi” yazıp ilk ayağı korkusuz seyretsin…

İKİNCİ AYAK:

Bizim çocuklara göre NOGAY TUĞ bu yarışın büyük favorisi ve hatta günün en sağlam bankosu… Koştuğu yarışların neredeyse tamamında ciddi şanssızlıklar yaşayan bu tayın bugün artık kazanacağına kesin gözüyle bakıyorlar… Ancak Engin kardeşim (Karataş) kendi antrene ettiği SAHTEKAR için bana çok iddialı şeyler söyledi…

Dolayısıyla bu iki tayı yani NOGAY TUĞ ve SAHTEKAR’ı ayırmadan kuponlarınıza öncelikle bir yazın

Sonrasında ise ilk iki yarışında üçüncü ve yedinci olan KARABEKMEZ, yine ilk iki yarışında beşincilikler elde eden LADY MORGANA ve çok daha iyi bir yerde bitirebileceği son yarışında dördüncülükle ayrılan MIA SWEET’i bütçeniz çerçevesinde kuponlarınızda bulundurmaya çalışın…

ÜÇÜNCÜ AYAK:

Altılı Ganyanın bana göre en zor ayaklarından biri olan bu koşu tam da karakolda bitecek bir mücadeleye sahne olacak

Dinçlikle çok iyi koşmasını beklediğim MYTHOGENIC ve çok iyi koştuğu son yarışına göre oldukça müsait bir sıklet ile start alacak olan DARK RAIN benim ilk sırada şans verdiğim isimler. ROYAL BEAUTY için çok iyi şeyler duydum.

Özellikle yarışın süratli gitmesi durumunda ahırı bu safkanın çok iyi koşacağını düşünüyormuş. BRAVE KNIGHT’ın ne zaman ne yapacağı belli olmaz. Bir bakarsınız son 200’de en dış kulvarda tutuyor…!

GREEN HAWK’ın son yarışı dikkat çekici… İRLANDA KARTALI’nda muazzam gelişmeler var… Saydığım bu atlar mutlaka değerlendirin ama kendi tuttuğunuz safkanları da mümkün mertebe kuponunuza yazmaya çalışın… Dediğim gibi bu yarış çok zor…

DÖRDÜNCÜ AYAK:

Ben bu yarışın daha ziyade 3 safkan arasında geçmesini bekliyorum. Bu safkanlar; MARA DESPINA, CALLIAPE ve MY DAUGHTER…

Birlikte koştukları son yarışlarında yanılmıyorsam MARA DESPINA’yı sizlere tek önermiştim. 300’de gruba hakimiyetini hissettiren safkan o gün yarışın final metrelerini ilginç bir şekilde iyi koşmamış ve dördüncü olmuştu. Bugün Halis’in ısrarla bir kere daha binmiş olmasının verdiği güvenle bir kez daha bu safkanı başta önermek istiyorum.

Ancak Ebubekir (Sav) ağabeyin özene bezene ilgilendiği ve son yarışında nihayet buradaki safkanların pek çoğunu geride bırakarak fotoya attığı CALLIAPE en az MARA DESPINA kadar şanslı bir başka isim.

Kalite ve performans olarak bu iki safkandan geri kalır bir yanı olmayan MY DAUGHTER’ın da özellikle aprantisinin hatasız bir binişi ile bu iki safkana kafa tutabileceğine inanıyorum. Bu üç atın dışında şanslı olabilecek diğer safkanlar; LEAVE ME ALONE, LA SENTE MUERTE ve ESQUELA…

BEŞİNCİ AYAK:

Bir kere Açık yarış pedigrisine sahip olan LORD WHO mutlaka yazılacak… Son yarışında viraj üzerinde büyük bir şanssızlık yaşayan KIRBY DRIVE'a dikkat.

İlk yarışında Illisuonist gibi çok etkileyici bir taya geçilerek ikinci olan BIG CAT, Halis Karataş ile kesinlikle ihmale gelmez. KARA İNCİ’nin ilk yarışına bayıldım… DIVINA COMMEDIA da tatminkar hazırlıkları ile yabana atılmaması gereken bir safkan.

ALTINCI AYAK:

17 Safkanın start alacağı günün son ayağında ben Açık yarış performansı yapmış safkanların diğer rakiplerine üstünlük sağlamasını bekliyorum. O nedenle bu koşuda sizlere sırasıyla önermek istediğim safkanlar; BATUKAN, BİLGEKURT, BAYHAN ve BULUT REİS… Bu dört safkandan sonra şanslı olabileceğini düşündüğüm diğer isimler ise; BUZDENİZİ, NURCA, KASAP, DEMRE ve FAHİKA… Yukarıda bahsettiğim atlar benim sırasıyla tuttuğum atlar değil. Sahada duyduklarımı sizlere aktardım ve Altılı şablonunu hem bu duyumlara, hem de kendi çalışmalarıma göre aşağıdaki gibi kurdum, sizde kendi atlarınızı ilave etmeyi unutmayın.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk