Eski Aprantiden 27 Eylül 2013 Bursa Tahmini

aprantiden tüyolar
aprantiden tüyolar

İsmi bizde saklı eski bir apranti kardeşimizin 27 eylül 2013 cuma günü bursa yarışları hakkındaki değerlendirmelerini ve duyumlarını sizlerle paylaşıyor.

1.Ayak;

5 numaralı HAKUNA MATATA iki yarış üst üste üçüncülük yaptı idmanlarında pırıl pırıl birçok arkadaşım tek yaz dedi benden söylemesi.

Bu iki safkanın dışında bir öndeki koşuyu yakın aralarla 2 ve 3 bitiren 1 numaralı Xasi ve 4 numaralı Donnie Brasco yine tabela yapacaklar ancak yeri ne olur bilemiyorum.

Kulağıma gelen bomba isim ise 3 numaralı CORNER CREEK safkanın sorunları giderilmiş ilgilileri çok iyi koşacak diyorlar.

2.Ayak;

Ya bir numaralı Cuci gelir ya da Çarşı pazar karışır hemşerim.

Yarışa katılan safkanların en ufak bir umut ışığı göremedim bu nedenle de ya kapatın ya da riske girin Cuci'yi tek atın.

Altılı bu ayakla para yapabilir DİKKAT.

3.Ayak;

İlgilileri İlkayhan(2) ve Akgiray'a(7) oldukça güveniyorlar iki safkanında tabelanın iyi yerlerinde olacağını düşünüyorlar.

3 numaralı Azadbey arka arkaya kazandığı koşulardaki derecelerine yakın işler yapıyor yarışa yansıtacağını bilsem düşünmez tek atarım ancak bir muamma.

6 numaralı Yeni Ben bu koşuyu hedefliyor diyorlar Dikkat.

4.Ayak;

Orjininin hakkını bugüne kadar veremeyen 5 numaralı PRENSES NAZ dan artık bir patlama bekliyor ve sizlere tek olarak öneriyorum ben yanına at yazmam tercih sizin

5.Ayak;

Adından da anlaşılacağı gibi GÜMBÜRGÜMBÜR bir safkan olan 1 numaralı GÜMBÜRGÜMBÜR bu yarışta birinciliklerine devam edecek gibi gözüküyor.

Ancak 3 numaralı Adımnur kenterlerinde bile yerinde duramıyormuş deyim yerindeyse tırnağının ucundaymış bana ole dediler bende size iletiyorum

6.Ayak;

Günün tahmini en zor koşularından biri altılı ganyanın son ayağı.

Bu ayağa kadar gelip yatmamak için fazla at yazmanızı tavsiye ediyorum.

Benim sıralamam 2 numaralı SILVER PLANE,5 numaralı BEST OF SERENAY ,9 numaralı MY PRINCESS,12 numaralı HOLY ROCK,15 numaralı VUSLATIM ve 3 numaralı SECRET STORY şeklinde.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk