Ana Sayfa » , , » Kocaeli At Yarışı altılı ganyan tahminleri 14 Ocak

Kocaeli At Yarışı altılı ganyan tahminleri 14 Ocak


İLK AYAK: 

İlk defa numara götürdüğü İzmit’teki son yarışında kolay bir galibiyet elde ederken, yavaş yavaş piste de uyum sağlamaya başladığını gösteren CHECKPOINTCHARLIE, kantarmasını sevdiği binicisi ile bence bu grupta da ilk şansa sahiptir.

Ekürinin İstanbul’daki antrenörü Duygu Fatura’nın İzmit’e yerleşmesiyle birlikte başarı grafiğinin her geçen hafta biraz daha yukarıya gideceğini düşündüğüm Taşbek Ekürisinin bu yarıştaki en büyük rakibi, yarışın en ağır sıkleti taşıyacak ismi olmasına rağmen Bursa’da start aldığı yarışlarda bu grup için fazlasıyla tatminkar dereceler ortaya koyan DONNE BRASCO olacaktır.

Bursa’da 1200 metrede birinciliği bulunan ve 1300 metrede start aldığı son yarışında da ikinci olan GOOD SUPRISE bu ikiliden hemen sonra düşünülmeli. İstanbul tayı olan ve son yarışında beşincilikle ayrılan OĞLUMALİHAN’dan koşunun sürprizini bekliyorum.

İKİNCİ AYAK: 

Bu ayak bana göre son ayak ile birlikte Altılı Ganyanın en zor ayağı… O nedenle bu ayağa at yazarken çok dikkat etmenizi ve mümkün olduğu kadar çok at yazmanızı tavsiye ediyorum.

PRINCESS ÇELTİK, İstanbul’da özellikle sondan bir önceki yarışında beşinci olurken benim bir hayli dikkatimi çeken bir safkandı.

Ben safkanın o yarışını görünce bir sonraki yarışında Sadettin Boyraz’ın altında çok daha iyi koşmasını beklemiştim ama o gün önlere biraz erken gelince, düzlükte temposunu koruyamadı ve tabelaya giremeyeceği belli olunca da Sado tayı fazla üzmeden son 200’de ensesine bastı. Bu nedenle ben uygun rakipler yanında bu tayın bugün çok şanslı olduğunu düşünüyorum.

İzmir’de koştuğu yarışların ardından İzmit’e gelen ve burada koştuğu ilk yarışında pisti tanımadığı için beşincilikle yetinmek zorunda kalan ANUŞKABAY’dan bugün çok daha iyi bir performans bekliyorum.

İlk kez start alacak olan ancak İstanbul’da iyi bir hazırlık dönemi geçirdiği söylenen LUCINE ve İzmit’teki ilk yarışında dördüncü olan MISS TULIP koşuda üst sıraları zorlamasını beklediğim diğer isimler. FLAIR STAR, RENGİ SUDEM, LILY PAD ve ÖZDUMAN’ı geniş kuponlar için öneriyorum.

ÜÇÜNCÜ AYAK:

Bursa’daki son iki yarışını kazanırken kalitesini gözler önüne seren FATMA SULTAN, üstelik bu yarışları apranti altında kazanmayı başarmıştı.

Bugün üzerinde Mehmet Kaya ile mücadele edecek olan safkanın formda rakiplere rağmen fotoyu önde geçmesini bekliyorum. Günün bankosu olarak bu safkan bana göre kuponlara tek yazılabilir.

DÖRDÜNCÜ AYAK: 

Günün mücadele seyri en zevkli koşusu olacağına inandığım 5 safkanın start alacağı bu koşuda, GREEN BARON ve HAŞMET’i diğer üç safkana oranla bir adım önde görüyorum.

Ancak her iki safkanın da geriden gelecek olması ve yarışın temposunun da nasıl gideceğini kestiremediğim için temkinli davranıp SOKOLLU, WHITE MIST ve LAST DRAGON’u da yazarak bu ayağı kapatmak bence en doğru hareket olacak.

BEŞİNCİ AYAK: 

İzmir ve Bursa’da koştuğu yarışlarda belli seviyede bir performansı ortaya koymayı başaran ONURSOY’un, son haftaların formda aprantisi Mustafa Çiçek ile kazanması bana göre normal sonuç olur. Ben ekonomik kuponlar için günün ikinci bankosu olarak bu safkanın tek yazılabileceğini düşünüyorum.

 Bu safkanın yanına at yazmak isteyenler, başta Adana’dan 900 küsur kilometre kat ederek bu yarışta gelen MUSON RÜZGARI olmak üzere, Onursoy gibi Taniyit ailesine ait olan ancak nedense eküri olarak koşturulmayan ARZUKIZ ve bu aralar sürpriz hazırlığı içerisinde olan ÇELİKSOY’u değerlendirebilirler.

ALTINCI AYAK: 

Son ayak günün bir başka zor koşusu.

KASABA BEYİ ve GRAND PRIX, başarılı son yarışları ve uygun kiloları ile kuponlara öncelikle yazılması gereken safkanlar.

TRENDSETTER, PAYBACK, LABRUNA ve BONKOS da mutlak surette değerlendirmeye alınması gereken isimler. Yeriniz kalırsa UĞURLU, YANLIŞ ANLAMA ve EFE PAŞA’ya da bir çarpı atmaya çalışın
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk