İzmir 6'lı ganyan tahminleri 17 ocak 2014


1.Ayak: İlk ayak öyle bir ayak ki kanımca hepsi yazmayan kaybeder. Ben bu ayaktan korkulu rüya görmek istemeyenlerin hepsi yazarak rahat bir yarış seyretmelerini öneriyorum.

2.Ayak: Son kez yüzde yüz kazanabileceği yarışı burun farkı ile kaybeden HAKUNA MATATA’nın bu defa fotoyu önde geçeceğine in anıyorum.

SNOW STORM ve DESTAN AĞA bu safkanın beklenen yarışını yapamaması durumunda devreye girebilecek ilk isimlerdir. SUN STROKE ve AKIŞLI geniş kuponlarda sürprizde düşünülmelidir.

3.Ayak: Son yarışlarını kazanan RAZYANA ve DOĞU PINARI arasında geçmesini beklediğim birincilik mücadelesinden, bana göre jokeyi en az hata yapan galip ayrılacaktır. Ben bu iki tayın altılı ganyan kuponları için yeterli olacağını düşünüyorum.

4.Ayak: 1900 ve 2000 metre kum pistte üst üste kazandığı yarışlarla ne denli formda olduğunu gözler önüne seren MADIBA, korumayı başardığı mükemmel formuyla bence bugünde kazanan isim olacak.

Günün bankosu olarak bu safkanı tek yazmanızı öneriyorum.

5.Ayak: İlk ayakta olduğu gibi hemen hemen tüm safkanların birincilik şansının bulunduğu bu koşuda LADY ÖZGE ve LADY TIFFANY diğer safkanlara oranla biraz daha ön planda şans verdiğim safkanlar.

RED FIRE, TEO THE LEO, GOLDEN VALLEY, AKYAZILI MUTLU ve SNOWANGO geniş kuponlarda sırasıyla değerlendirilmesi gereken safkanlar.

6.Ayak: İzmir’de koştuğu her yarış sonrası formunu biraz daha geliştiren TUĞKAN’ı birinciliğe en yakın isim olarak görüyorum. GÖKSU RÜZGARI ve KASTAMONU BEYİ tatminkar performanslarıyla bu safkanın en ufak bir hatasını affetmezler.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk