İzmir altılı yorumları 17 ocak 2014


1.Ayak: İlk ayak bana göre Altılı Ganyanın en zor yarışı… Ben bu koşuda start alacak olan safkanların aralarında herhangi bir ayırım yapmaksızın kuponlarda bulundurulmasını öneriyorum.

2.Ayak: İzmir’de start aldığı yarışlarda bu grup için hatırı sayılır dereceler gerçekleştiren DESTAN AĞA, idman pistinde sağlıklı ve keyifli görünümü ile kazanmaya en yakın isim olarak görünüyor.

Apranti altındaki son yarışında üçüncü olurken bu yarış için yeşil ışık yakan SNOW STORM’un, bu defa usta binicisi ile koşuya ağırlığını koymasını bekliyorum.

Son kez kazanabileceği yarışı kaybeden HAKUNA MATATA’nın da kuponlarda bulundurulmasında fayda var.

3.Ayak: 1200 Metre kum pistte kazandıkları son yarışlarında birbirlerine çok yakın dereceler gerçekleştiren DOĞU PINARI ve RAZYANA arasında geçmesini beklediğim mücadele bana göre koşunun galibini belirleyecektir.

4.Ayak: 1200, 1500, 1900 ve 2000 metre gibi değişik mesafelerde yarış kazanmayı başaran MADIBA, mükemmel ahır bakımı sayesinde bu yarış öncesinde de formunu korumayı sürdürüyor.

Ben bu safkana tek rakip olarak son yarışlarında gayet istikrarlı bir grafik çizen GOLD TO GOLD’u tutuyorum.

5.Ayak: Son üç yarışını İzmir, Kocaeli ve Bursa gibi üç değişik hipodromda koşan LADY TIFFANY’nin, ideal pist ve mesafesinde rakiplerine üstünlük sağlamasını bekliyor, günün bankosu olarak bu safkanı tek yazmanızı öneriyorum.

6.Ayak: Yarış hayatlarının ilk birinciliği için mücadele edecek olan 4 Yaşlı Arapların son ayaktaki mücadelesinde sizlere öncelikle üç safkan önermek istiyorum.

Bu isimler; GÖKSU RÜZGARI, TUĞKAN ve KASTAMONU BEYİ
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk