Adana at yarışı tahminleri 14 ocak 2014

14 0cak 2014 adana yarış programı
14 ocak 2014 salı günü Adana'nın Yeşiloba hipodromunda koşulacak yarış programı 7 koşudan oluşuyor.

programdaki yarışlar saat 17:30 da başlayacak ; altılı ganyan ise saat 18:00 da start alacak.

Günün bankoları olarak altılı ganyanın 4.ayağında King Drok ve beşinci ayakta da 4 numaralı Orçun gibi gözküyor.

Aslını söylemek gerekirse yarın altılı değil dörtlü ganyan olacak gibi gözüküyor diyebiliriz.Bu iki safkan uygun rakiplerini rahat bir şekilde geride bırakacaklardır.

Ancak geride kalan dört ayakta da işler karışık gibi gözüküyor.King Drok ve Orçun gelmezse altılı ganyanı çok az kişi bilecektir diye düşünüyorum.

günün kuponu;

1.ayak; 1,2,3,6,7
2.ayak; 5,8,9,10
3.ayak; 1,2,3,4,8
4.ayak; 2
5.ayak; 4
6.ayak; 16,17,3,4,5,13,10,1,7

kupon bedeli ; 45 TL
Paylaş :

7 yorum:

  1. tebrikler size bakmadan kupon yapmiuorum son ayaktaki 10 numarayi yazdim diye biliyorum ama yazmamisim sağlik olsun tskrlr

    YanıtlaSil
  2. tebrikler supersiniz ben 5 te kaldim ama o zevk yetti bana rskr exerim harikasiniz saygilar

    YanıtlaSil
  3. tebrikler size bakmadan kupon yapmiuorum son ayaktaki 10 numarayi yazdim diye biliyorum ama yazmamisim sağlik olsun tskrlr

    YanıtlaSil
  4. Altılı ganyan için verdiğiniz kuponu yatırmadım ancak maliyeti düşürüp altılıyı tutturdum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. verdiğin kuponu yatırmadım diye çok pişmanım

    YanıtlaSil
  6. gerçekten de dörtlü ganyan oldu sağolun

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler arkadaşlar

    YanıtlaSil

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk