Ana Sayfa » , » Adana altılı ganyan tahminleri 21 ocak 2014

Adana altılı ganyan tahminleri 21 ocak 2014


1.Ayak: Son ikinciliği ile kazanacak duruma geldiğini gösteren HİLVANLI ZEYNO, grubun iyi performanslı safkanı ABAKAY, bu tip gruplarda başarılı dereceler gerçekleştiren GÖNÜLVEREN ve kazandığı yarış sonrası formunu koruyan KOŞAN GÜZEL kuponlara mutlaka yazılacak. VOKAL, ÖZÜM ÜLKÜ ve AHUSENKIZ daha sonraki ihtimaller.

2.Ayak: Başarısız son yarışını değerlendirmeye almazsak bana göre BURSIBUR’un bu grubu geçmesi normal sonuç olur. Sabah idmanlarında denk geldiğim KEMPES süper durumda.

CAPTAIN PARIS’de kıpırdanmalar var. IMPRESSING ve LAÇİN BABA da ihmale gelmeyecek safkanlar.

3.Ayak: Bana göre henüz tam manasıyla hazır olmasa da, kalitesi ve usta binicisi ile JACK BLAKE iyi bir yarış çıkartacaktır. KEREMİN ATI grubun en formda isimlerinden.

MURMUSLENT starttan iyi çıkış yaparsa koşuya ağırlığını koyabilir. AHFAT’a artan kondisyonu ile sürprizde şans tanıyorum.

4.Ayak: Günün sonucu merakla beklenen yarışlarından biri olan bu koşuda TURABİ, BALBEY, ÖZKURUŞ ve SARAYCAN arasında bana göre büyük farklar yok.

Hatta ATAKAN ATEŞİ bile yazılıp, bu ayağında kapatılmasında fayda görüyorum.

5.Ayak: Bana göre yarışın 3 atının dışına çıkması büyük sürpriz olur. Bu safkanlar; DANSING RIVER, DARK MAGIC ve BLACK MODEL…Ben bu üç tayla bu ayağın geçilebileceğini düşünüyorum.

6.Ayak: 1400 Metre kum pistte start aldığı son yarışında bu grup için hayli tatminkar bir ikincilik elde eden GÜVENER, koruduğu formu ve jokey olmaya birkaç yarışı kalan formda aprantisi ile bana göre günün en sağlam bankosudur.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk