Ana Sayfa » , » İki bankolu 28 ocak adana altılı analizi

İki bankolu 28 ocak adana altılı analizi


1.Ayak: Ankara ve Adana’da koştuğu 4 yarışta dördüncü ve beşincilikler elde eden SUMMER STORM, bana göre bu grubun çok üzerinde olana ancak şu ana kadar bir türlü henüz gerçek gücünü yarışlarına yansıtamayan bir isim.

Şayet bugün biraz havasında olursa, uzayan mesafenin de avantajı ile ben bu safkanın birinciliğe uzanacağını düşünüyorum.

DISCERNIBLE, KEREMİN ATI, ABAZIN THAMADA, MATADOR ARAP ve HERO STAR tatminkar performansları ile SUMMER STORM’un beklenen yarışını yapamaması durumunda devreye girebilecek isimler.

2.Ayak: Birbirleri arasında büyük güç farkları olmayan safkanların bir araya geldiği bu koşu bana göre günün en zor koşularından biri.

YENİ GELİN, LABEZERIN, GOLD DANCER ve DREAM OF MY LOVE, bu ayağı az atla geçmek isteyen yarışseverlere öncelikle önereceğim safkanlar.

YELLOW APACHY, VAVEYLA, GREEN ALLEY, ROSE DAILY, MÜHÜR, KILIÇ PRENSES ve SPEED RUNNER’dan herhangi birinin kazanması da beni fazla şaşırtmaz. Dediğim gibi çok zor ve çok dikkat edilmesi gereken bir yarış…

3.Ayak: Yaklaşık 3 ay aradan sonra Adana’da koştuğu iki yarışla kondisyon açığını gideren TUMBUL ANZELHA, bana göre artık kazanacak kıvama geldi.

İdeal pist ve mesafesinde start alacak olan bu kısrağı, ben günün ilk bankosu olarak sizlere önermek istiyorum.

4.Ayak: Mükemmel bir form yakalayan GRAND EXPECTATIONS, bu yarış öncesinde yapmış olduğu sabah çalışmalarında yine kusursuz bir görüntü sergiledi.

Şayet pist şartlarından olumsuz etkilenmezse bence kolay kolay geçilmez. Günün ikinci bankosu olarak bu safkanı tek yazabilirsiniz düşüncesindeyim.

5.Ayak: Az atlı ama start alacak hemen hemen tüm safkanların birincilik şansının bulunduğu bir yarış…

Ben sizlere bu yarışta öncelikle KÖKAĞA, CİHANEFE ve KOŞANGÜZEL, daha sonra KARELİN, ÖZMUTLU, SİNANAĞA ve FIRTINAHAN diyeceğim. Bana göre bu ayakta bu atların tamamın bulundurulması en doğru hareket olacaktır.

6.Ayak: Beşinci olduğu yarışından sonra idman pistinde mükemmel bir görüntü sergilemeye başlayan ADAM’ı, alternatif banko arayan yarışseverlerin tek yazabileceğini düşünüyorum.

SARI TİMUR, YALNIZKURT ve ASİRUH bu safkanın bana göre en ciddi rakipleri olacaklar. Büyük sürpriz arayanlar KABAKÇI ve PATRONKAYA’yı değerlendirsinler
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk