17 kasım Adana at yarışı analizi


1.Ayak: Koştuğu her yarış sonrası formunu biraz daha geliştiren ve birincilikler serisine bir yenisini daha eklemek için piste çıkacak olan DOCTOR SOCRATES’in, bugün de aynaya rakiplerinin önünde uzanmasını bekliyor, günün bankosu olarak bu safkanı tek yazmanızı öneriyorum.

2.Ayak: Bana göre Adana’da bugünkü Altılı Ganyanın en zor ayağı bu ayak… Neredeyse koşacak tüm safkanların birincilik şansı var.

Bunların içerisinde benim sizlere öncelikle önermek istediğim safkanlar; ÖZÜM ÜLKÜ, SEDEFKAR, İLKAYIM, AHUSENKIZ, YAMAN ÜLKÜ, ALLALEM, BİRLALE, ŞAMBAYATLI ve EDOŞKAYA

3.Ayak: Form durumları ve performansları birbirlerine yakın isimler olarak gördüğüm KATI KAZAN, IHLARA BEYİ, CİNCORTA ve OĞLUM BUĞRA bana göre koşuda birincilik şansı en yüksek olan safkanlar. Ben bu dört safkanın kuponlarda birlikte değerlendirilmesinden yanayım.

4.Ayak: Günün en güzel ve en renkli mücadelelerinden biri olan bu koşuda süratli stilleri ve beğendiğim idman durumları ile CHANTALLE RUA ve STAR OF MELİH arasında bir birincilik mücadelesi yaşanmasını bekliyorum. Bana göre Altılı Ganyan kuponları için bu iki safkan yeterli olacaktır.

5.Ayak: 1200 Metre mesafeli sürat yarışının 3 safkan arasında geçmesini bekliyorum. Bu safkanlar; PIRILIM, LASER GIRL ve SEA HORSE… Bana göre bu üç tay ayırım yapılmaksızın kuponlarda bulundurulmalı.

6.Ayak: Bu yarışa dört dörtlük hazırlanan HİSARGÜL’ün kazanması bana göre normal sonuç olur.

Ancak bu safkan beklenen yarışını yapamazsa ortalık bir hayli karışır. Böyle bir durumda büyük bir olasılıkla; OSMANBABA, ATEŞKARTALI, FAKI BEY, DOĞU FIRTINASI, YENİ BEN ve MANSOOR’dan biri fotoya önde girecektir.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk