23 kasım İstanbul altılı ganyan tahminleri


birinci ayak;

Akkurt'un geçen birinciliğini şans olarak düşünmemekte fayda var,kime sorduysam bu birinciliğin bir başlangıç olduğunu söyledi ihmal etmeyin.

Kişisel olarak arka arkaya boş koşan Altınkılıç'ın birgün ters koşup herkesi ter köşeye yatıracağını düşünüyorum o gün bugün olabilir aman dikkat.

Kalaycı ve Babaali olmadan da kupon doldurana çömez muamelesi yaparlar...

ikinci ayak;

Programın en zor koşusu.Sordum soruşturdum bu koşu ile ilgili çok dikkate değer bir istihbarat alamadım.

Bu nedenle bu ayağa çok at yazmakta fayda olacağını düşünüyorum.

Benim sıralamam Bella Cosa(5),World Stage(1),I am at that Chick(10),Nilsu(12),Asteria(4)

üçüncü ayak;

Son koşusunu çok az farkla ikinci bitiren Saldıran(7) artık maidendan bu koşu ile çıkmazsa daha uzun süre maiden koşar.

Safkan çok iyi yarışlar sergiliyor bu koşu ile de kendi adıma birinciliği Özcan Yıldırım ile söke söke alacağını düşünüyorum.

dördüncü ayak;

İlgilileri Bababora'ya çok güveniyorlar bu koşuya safkanı özel olarak hazırladılar.Ben de iyi koşacağını düşünüyorum.

Kobra Sel(5),Mirhaber(6) ve Nesrettin Hoca(12) benim kuponuma koymayı düşündüğüm safkanlar biraz karışık bir koşu gibi geliyor bana.

beşinci ayak;

Büyük ihtimal yarış günün en çok tek atılan safkanı bu koşuda olacak.Bu yarışa Nurettin Şen ile katılacak olan Manoush (4) çok kaliteli bir safkan ugun grupta kesinlikle yüksek şansa sahip.

Bu safkanı yıkmak isteyenlere Miss Aleyna'yı(5) önereceğim.

altıncı ayak;

Doğrusunu söylemek gerekirse fazla at koşmasa Mister Baron(3) bu koşuyu kesin kazanır derdim.Ancak 16 safkanın katıldığı bu koşuda yol bulamazsa koşuyu kazanamayabilir.

Bu nedenle de Halis Karataş ile ilk kez koşacak olan Pan amore (4) ve Artic Man(1) çok kaliteli safkanlar kesinlikle ihmale gelmezler.

Yarışın sürprizini çok sert gruplarda vasat performanslar gösteren Mavi Kumsal(2) Fuat Çakar ile yapabilir.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk