Ana Sayfa » , » Ankara at yarışı 05.10.2013 Cumartesi

Ankara at yarışı 05.10.2013 Cumartesi

ANKARA AT YARIŞI TAHMİNLERİ 5 EKİM
1.Ayak:

Biri çim, diğeri kum pistte start aldığı ilk iki yarışında ortaya koyduğu tatminkar performansın yanı sıra, idman pistinde bu yarış öncesi yapmış olduğu hazırlıklarda fazlasıyla beğenimi kazanan UTKUNŞAH’ın bugün için rakiplerini geride bırakarak birinciliğe uzanmasını bekliyorum.

Ekonomik kuponlara günün alternatif bankolarından biri olarak önereceğim bu safkanın bana göre bu yarıştaki en ciddi rakibi, koştuğu her yarış sonrası biraz daha iyi duruma gelen tecrübeli isim POMPACI NİHAT olacaktır.

2.Ayak: 

Birbirlerini her zaman geçebilecek düzeydeki safkanların bir araya geldiği bu koşuda sizlere öncelikle üç isim, geniş kupon yapanlara ise bu safkanlardan hemen sonra bir üç isim daha önereceğim.

Benim bu koşuda büyük bir aksilik olmazsa ilk sıralarda yer almasını beklediğim safkanlar; KÜÇÜK SEDAT, İNANLI OĞLU ve SAHA KIRAN

Ben yarışı büyük bir ihtimalle bu üç safkandan birinin kazanacağına inanıyorum. Aksi halde ASABİ, KAĞIZMAN veya MUSON RÜZGARI’ından biri devreye girebilir.

3.Ayak:

Bana göre günün en zor yarışı burası.Hemen hemen her safkanın birincilik şansı var. ÖZFİDAN, PERİCAN, NURTEN, ABAKAY ve ALYETİŞ benim biraz daha ön planda şans verdiğim safkanlar.

Ancak bu beş safkan bile yeterli olmayabilir. O nedenle bu yarışı kapatabilirseniz bence en doğru hareketi yapmış olursunuz.

4.Ayak:

İstanbul ve İzmir’den gelen safkanların idman durumlarını bilemiyorum. Ancak bu safkanların kaliteleri ve performansları tartışılmaz

Dolayısıyla kuponlara bu iki ismin yani KALİMDOR ve TEMELHAN’ın öncelikle yazılması lazım. Şayet bu iki safkan bilinen güçlerini sahaya koyabilirlerse bence ikisinden biri yarışı kazanacaktır.

5.Ayak:

Özellikle son yarışlarında hem istikrarlı dereceler elde edip hem de performansını yavaş yavaş da olsa sürekli olarak ileriye götüren CANIS MAJORIS bana göre kazanmaya en yakın isim.

İdman pistindeki çalışmalarında da gayet sağlıklı gördüğüm bu safkan günün de alternatif bankolarından biri

Ancak ben bu safkanın yanına kondisyonu dört dörtlük olmasa da kalitesine çok inandığım DISCERNIBLE’ın yazılması gerektiğini düşünüyorum. Bana göre bu iki tayla bu ayak kolay bir şekilde geçilebilir.

6.Ayak:

Son ayak günün zor yarışlarından biri.

BEST WANGO ve MASAI MARA ilk planda şans verdiğim safkanlar. YOLCU BEY, DEEP QUEEN, MONTANA SKY, BEN SALVADOR ve IMPASSIONED da her an devreye girebilecek form durumuna sahip isimler.

Kuponlara öncelikle bu safkanların yazılmasında ve bu ayağın mümkün mertebe geniş tutulmasında fayda var. Bol Şanslar…
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk