Ankara altılı ganyan tahminleri 12 kasım 2013


1.Ayak: Son dönemlerde yıldızı parlamaya başlayan genç binicisi ile AYŞENAZ’ın yatkın olduğu pist ve mesafede kazanmasını bekliyorum.

Ağır sıkletine rağmen bu yarışa iddialı hazırlanan RANDOM SCORE en az AYŞENAZ iyi koşmasını beklediğim bir diğer isim. Ben yarışın büyük ölçüde bu iki safkan arasında geçmesini bekliyorum. COMPRESSOR bu ikiliden hemen sonra düşünülmeli.

2.Ayak: İdman pistindeki çok iyi durumu ile SARAYCAN birinciliğe en yakın gördüğüm isim. IŞILILGAZ’ın çok iyi hazırlıklarla gireceği bu yarışta SARAYCAN’a çok sıkı rakip olmasını bekliyorum.

Ekonomik kuponlara öncelikle bu iki safkanı önereceğim yarışta sağlamcılar ASİL DESA, ŞAFAKHANIM, KOÇARLI, ERÇEŞMELİ, AKINALP ve KAYA PINARLI’yı da yazarak sürprize son derece açık görünen bu ayağı garantiye alsınlar

3.Ayak: Başarılı son ikinciliğinin ardından daha iyi duruma gelen MAGIC RAIN ve bir süre geri alınıp sorunları giderildikten sonra koştuğu ilk yarışında başarılı bir performans ortaya koyan KAR arasında geçmesini beklediğim mücadele bana göre koşunun galibini belirleyecektir.

4.Ayak: Bir yıldan fazla bir süre ara verdikten sonra Bursa’da koştuğu yarışta şahane bir ikincilik elde eden ve bu yarışın ardından muntazam idmanlarını sürdürdüğünü ve hatta bu yarıştan hemen önce İstanbul’da iç pistte 1200/1’16”9 – 1’02”5 – 23”9 Rahat süper bir galop yaptığını öğrendiğim RACER’ın, bilinen güç ve kalitesiyle rakiplerine üstünlük sağlamasını bekliyorum.

5.Ayak: Bana göre günün en zor yarışı olan bu ayakta hemen hemen tüm safkanların birincilik şansı var. Ben KRALİÇEKARINCA ve HELİNCAN’ı diğer safkanlara oranla bir adım önde tutmakla birlikte bu ayağın kapatılmasında büyük fayda görüyorum.

6.Ayak: Altılı Ganyanın kapanış ayağı yine zor bir yarışla gerçekleşecek… MAVİKURT start alacak olan safkanlar içerisinde bu aralar en çok beğendiğim isim.

ELPECAN ve SIRKALE’yi bu safkana en yakın rakipler olarak görüyorum. SEMETEY OĞLU ve GUTİ de geniş kuponlarda mutlaka bulundurulması gereken safkanlar.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk