Adana altılı ganyan tahminleri 31 aralık

1.Ayak: 

Bugün yine zor bir Altılı Ganyan bizleri bekliyor.

Öyle ki, daha ilk ayaktan tehlikeli bir yarışla karşı karşıyayız. Hangi at kazanırsa şaşırmamak lazım.

Ben bu yarışta sizlere öncelikle idman pistindeki tatminkar hazırlıkları ile dikkatimi çeken MEKTEPLİ, SURUÇKIZI ve KÜÇÜK FİDAN’ı önermek istiyorum. Bu üç safkan da gayet iyi durumdalar ve kuponlarda mutlaka bulundurulmalılar.

Ancak ÇÖL CEYLANI’nın formunda büyük gelişmeler var. Ben bu safkanın her an büyük bir bomba patlatabileceğini düşünüyorum.

Keza UNKARA ve GÜLŞİFA da koşuda birincilik mücadelesine katılabileceğini düşündüğüm isimler. Bu ayağa çok at yazmaya bakın…

2.Ayak: 

Bir süredir start almamış olmasına rağmen sabah çalışmalarında ayakları resmen yerden kesilen WOODY benim ilk şans verdiğim safkan.

Klasına güvenenler bu safkanı günün alternatif bankolarından biri olarak değerlendirebilirler. Bana göre bu safkanın çok sert üç rakibi var.

Bunlar; bu haftaki hazırlıklarında çok dikkatimi çeken SU PARTİZAN, iyi durumunu bu yarış öncesinde de korumayı başaran MISS WILLISTON ve yine grubun etkili isimlerinden BEST WANGO…

3.Ayak: 

Anne tarafı çok enteresan bir pedigriye sahip olan ve Adana’da gördüğü yarışlar sonrası formunu büyük ölçüde geliştirmeyi başaran JAMILA’yı, küçük bütçeli kuponlar için günün bankosu olarak öneriyorum.

Geniş kuponlarda bu safkanın yanına yazılması gereken ilk isim, çim pistteki başarısız son yarışını ölçü almadığım SUNNY CHILD olacaktır.

Yarış bu iki safkanın dışına çıkarsa zaten gelebilecek safkanı bulmak bir hayli zorlaşır…

4.Ayak:

Adana’da koştuğu her yarışta hemen hemen favori çıkmasına rağmen bir türlü fotoyu önde geçmeyi başaramayan SALFORD’un, en az kendisi kadar formda ekürisi BANDIERO ile birlikte eküri olarak start alacağı koşuda bu defa şanssızlığını kırarak birinciliğe uzanacağına inanıyorum.

DİLMAÇ ekürisi bana göre bugünkü Altılı Ganyanın en güvenilir isimleridir.

5.Ayak: 

Son yarışında hücumda geciktiği için kazanabileceği yarıştan ikinci olarak ayrılan PANGO kağıt üzerinde koşunun büyük favorisi.

Ancak safkanın bu yarıştaki şansı bence aprantisi Gökhan Yılmaz’ın nasıl bir performans sergileyeceği ile doğru orantılı

Aprantisi hatasız binerse elbette çok şanslı olur ama ben yine de bu ayağa çok at yazmak istiyorum. KÖYLÜM, MAGIC RAIN, KENSINGTON, STAR OF MELİH ve BIG STREAM bu ayağa yazmak istediğim safkanların başında geliyor…

6.Ayak: 

Yılın son yarışında büyük bir sürprizin yaşanma ihtimali bir hayli yüksek…

KÖKAĞA, PANTER, PÜSKÜLLÜ, SONGURTAY, ALPSOY, PASTACI, BİLGEALP ve AHUSENKIZ kuponlarda mutlaka bulundurulması gereken safkanlar.

Bu ayağa sizler de kendi tuttuğunuz atları ilave etmeye çalışın
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk