Adana altılı yorumları 16 şubat 2014 pazar

16-02-2014 pazar altılı programı
1.Ayak: Yaklaşık 40 günde beşinci yarışına çıkmamış olsa ÇIKMAZHAN’ı sizlere banko olarak önerebilirdim ama safkanın yarışları bu aralar gerçekten arka arkaya geldi ve her an dama diyebilir diye bir korkum var.

O nedenle bu yarışın kaderi bence bu safkanın ayaklarında…

Ya sık koşmaktan etkilenmeyip çıkıp kazanacak ya da yarış iyice karışacak. Ben tedbirli davranıp yanına at yazılması gerektiğini düşünüyorum.

CAZİP, FIRST EVER, KINGDOM ve BLUE EAGLE benim kuponlara öncelikle yazılmasını önereceğim isimler.

2.Ayak: Son yarışlarında inanılmaz şanssızlıklar yaşayan ve bu nedenle özlediği birinciliğe bir tülü kavuşamayan YAKŞİ GÜZEL, bana göre artık kazanabileceği bir grup buldu.

İyi bir at olduğunu düşündüğüm DALDA GÜL ve bu hafta idmanlarında çok iyi durumda olduğunu gördüğüm RUKİYE SULTAN bu safkanın en yakın rakipleri olacaklar.

UMUNÇ yine iyi koşabilecek formda…

SURHATIN KIZI, MELANCHOLY ve son yarışında önünde 3 at devrilen GÜLSEVİM de fotoyu rakiplerinin önünde geçebilecek safkanlar.

3.Ayak: Koştuğu yarışlarda ortaya koyduğu performansla bu grubun üzerinde bir safkan olduğunu gösteren TILIA FOR, formda jokeyi ile bana göre günün ilk bankosu olarak kuponlara tek yazılabilir.

Ben bu safkanın tek rakibi olarak şampiyon jokey Halis Karataş ile start alacak olan YILDIRIMBEY’i görüyorum.

4.Ayak: İhtiyar kurt TÜMÖZ BEY, son yarışlarında ortaya koyduğu parlak performansın yanı sıra sabah çalışmalarındaki mükemmel durumu ile bana göre günün bir diğer bankosu olarak düşünülmelidir.

Sabahları idman pistinde çok formda görünen SEZAR bu safkanın beklenen yarışını koşamaması durumunda devreye girecektir.

5.Ayak: Aralarında büyük güç farklılıkları olmadığını düşündüğüm GÜVENER, ADAM, ERMEÇ ve UÇARGİDER arasında geçmesini beklediğim birincilik mücadelesinden, jokeyi en az hata yapan galip ayrılacaktır.

Ben bu dört safkanın ayırım yapılmadan kuponlarda bulundurulmasını düşünüyorum.

6.Ayak: Altılı Ganyanın son ayağı sürprize müsait bir yarış olarak görünüyor. MY SON ARDA, RAIN OF THE SON, CAPTAIN PARIS, CENKERHAN, MERTOL, NOISY BOY ve BOSSY benim sizlere sırasıyla önermek istediğim safkanlar. Bu ayağa bence mümkün olduğu kadar çok at yazılmalı
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk