17 aralık 2013 salı adana at yarışı tahmini

adana yarış programı salı 2013 17 aralık
1.Ayak: Usta jokeyi ve sevdiği mesafeyi bulan PANGO’nun bu defa rakiplerine üstünlük sağlayarak birinciliğe uzanmasını bekliyorum. Günün alternatif bankolarından biri olarak gördüğüm bu safkanın rakipleri; DEEP QUEEN, SEN SALVADOR ve CAZİP olabilir.

2.Ayak: Son kez geciken sprinti ile ikincilikte kalan SALFORD ve tabelanın hemen dibinde beşinci kaldığı son yarışını ölçü almadığım KISS OF STEPS arasında bir birincilik mücadelesi olmasını bekliyorum. İnanılmaz iyi bir form yakalayan O BENİM OĞLUM bu ikiliden hemen sonra dikkate alınmalı. ALTINKAYA ve HINZIR’a sürprizde şans tanıyorum.

3.Ayak: Kum pistte çok daha iyi koştuğunu düşündüğüm MELANCHOLY’nin, idman pistindeki çok iyi durumuyla kazanmasını bekliyorum. Ekonomik kuponlara tek yazılabileceğini düşündüğüm bu safkanın bana göre 3 ciddi rakibi var. Bu isimler; ÜNKARA, GÜLSEVİM ve KOZAN GÜLÜ…

4.Ayak: Sabah çalışmalarında adeta kanatlanan CIGO kağıt üzerinde zor görünen yarışın bana göre en şanslı ismi. Günün alternatif bankolarından biri olarak düşünülebilecek bu safkanın en yakın rakipleri, gerek yarışlarında gerekse idman pistindeki hazırlıklarında dikkat çeken GEMİCİ, ABRAJ, BAWIKAL ve BLUE AOR FORCE…

5.Ayak: BLUSHING GHOST ve KAR sevdikleri pist ve mesafede koşunun önde gelen safkanları. Mücadelenin daha ziyade bu iki safkan arasında geçmesini beklediğim yarışta RHAYA, YENİ GELİN ve MARA NEHRİ sürprizde düşünülebilecek isimler.

6.Ayak: Günün son koşusu bana göre en zor koşusu… Neredeyse tüm safkanların az ya da çok birincilik şansı bulunduğu bu koşuda sırasıyla şans verdiğim safkanlar; HABERBEYİ, PÜSKÜLLÜ, BİLGEALP, TECER, PANTER, TEKSEN, SENBEN, CANBAMKA ve IŞIKHAN…
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk