Altılı ganyan tahminleri adana 11 aralık 2013

1.Ayak: 

Grubun en formda isimlerinden biri olan ve son yarışında başarılı bir ikincilik elde eden GÜLSEVİM’in kazanması bana göre normal sonuç olur.

KATI KAZAN, ÇAKI ve BEY RÜZGARI bu safkanın eksik koşması durumunda devreye girebilecek ilk isimlerdir.

2.Ayak: 

Birbirlerine yakın güçteki safkanların bir araya geldiği bu koşuda BURSIBUR bir adım önde ancak ben NOISY BOY, O BENİM OĞLUM ve TARGET LIFE’ın kolay rakip olmayacağını ve yarışın bu dört safkan arasında geçeceğini düşünüyorum.

3.Ayak: 

Rakiplerine oranla biraz daha ağır bir sıklet taşıyacak olmasına rağmen SILENT FORCE koşunun en şanslı ismidir.

MAGIC RAIN ve ROSE DAILY’nin bu safkana sıkı rakip olmalarını beklediğim yarışta MISS WILLISTON ve YELLOW APACHY de sağlam kuponlarda göz ardı edilmemesi gereken safkanlardır.

4.Ayak: 

3 Yaşlı Arap taylarının maidenden çıkma mücadelesinde KARIKBEY ve CEMBEY arasında bir birincilik mücadelesi olması beklenmesine rağmen ben bu mücadeleye ŞEN MÜRVET ve UMUNÇ’un da katılabileceğini düşünüyorum.

5.Ayak: 

8 Yaşındaki emektar safkan TÜMÖZBEY mükemmel formu ile sevdiği pist ve mesafede yine en şanslı isimdir.

Kendi jenerasyonunun en başarılı isimlerinden biri olan YALNIZEFE’yi bu safkana en yakın rakip olarak görüyorum.

Süratli giden yarışlarda etkili sprinti ile sonuca gidebilen TURABİ ve zaman zaman beklenenin çok üzerinde yarışlar çıkartabilen YAMANER de koşuya ağırlıklarını koymasını beklediğim safkanlar.

6.Ayak: 

İstanbul’dan sonra Adana’da yarış kazanmayı başaran MANZANILLO, mükemmel ahır bakımı sayesinde korumayı başardığı formu ile bu grupta da kazanmaya en yakın isim olup bana göre günün de en sağlam bankosudur.

Diğer Tahmin

1.Ayak: 

Yaklaşık 4 ay ara verdikten sonra gördüğü iki yarışla kondisyon açığını kapatan ve bu yarış için yapmış olduğu hazırlıklarda mükemmel durumda görünen ÇAKI favorim.

Adana’da bu grubun en formda isimlerinden biri olan KATI KAZAN’ı bu safkana en yakın rakip olarak görüyorum. GÜLSEVİM ve starttan iyi çıkış yapması halinde çok ters koşmasını beklediğim PETRO’ya da dikkat…!

2.Ayak:

1500 metrede kazandıktan sonra 2000 ve 2200 metrelerde tatminkar üçüncülükler elde eden BURSIBUR, yarışın en formda ve sabah çalışmalarında en istekli görünen safkanı.

Ben büyük bir aksilik olmadığı taktirde bu safkanın birinciliğe uzanacağına inanıyorum. Ekonomik kuponlara banko olarak önereceğim bu safkanın rakipleri NOISY BOY, O BENİM OĞLUM, KALANTA, TARGET LIFE ve SILVERRAY olabilir…

3.Ayak:

Denk güçlerin mücadelesinde sizlere sırasıyla beş safkan önermek istiyorum. Bu safkanlar; SILENT FORCE, MISS WILLISTON, ROSE DAILY, YELLOW APACHY ve MAGIC RAIN… Kuponlarınızda bu safkanları ayırım yapmadan bulundurmanızda fayda var.

4.Ayak: 

3 Yaşlı Arap taylarının maiden mücadelesinde ağırlıklı olarak iki safkanın şansları diğerlerine oranla bence biraz daha fazla… Bu isimler CEMBEY ve KARIK BEY…

İkisi de bu yarışa çok iyi hazırlandılar ve büyük bir olasılıkla aralarında birincilik mücadelesi yapacaklar. Bu ikiliye bir tek uzayan mesafe nedeniyle UMUNÇ’un tehlike yaratabileceğini düşünüyorum.

5.Ayak:

Altılı Ganyanın beşinci ayağı bana göre günün en zor yarışı… TÜMÖZBEY, BALBEY, TURABİ, ORÇUN, YAKUPBEY, TAYCAN, YALNIZEFE ve SEZAR kuponlarda mutlaka bulundurulması gereken safkanlar. Çok tehlikeli bir yarış olarak gördüğüm bu ayağa yazabildiğiniz kadar çok at yazın…

6.Ayak: 

Geçen yarışını 10 üzerinden 7 hazırlıkla giren MARVELOUS GIRL, bu defa 10 üzerinden 10 hazırlıkla gireceği yarışta bana göre kolay kolay geçilmeyecek bir isim.

Ben bu safkanın ekonomik kuponlara tek olarak yazılabilecek bir isim olduğunu düşünüyorum. Ancak MANZANILLO başta olmak üzere süper galoplar yapan HAYIRLI, ŞASEMU ve CANIS MAJORIS’in de koşunun şanslı isimlerinden olduğunu söylemek lazım…
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk