İzmit Kocaeli at yarışı tahmini 31 aralık

İLK AYAK:

Rakiplerine oranla daha uygun sıkletlerle start alacak olan 3 safkana birincilikte eşit şans tanıyorum. Bu safkanlar; ELBİ, DISTANT GREEN ve YANLIŞ ANLAMA…

ELBİ önde istediği tempoyu kurabildiği zaman düzlükte kolay teslim olmayan bir isim, ben İzmit pistinin bu safkanın çok lehine olacağını ve son virajı 1-2 boy avantajlı dönmesi halinde arkadan gelecek rakiplerine direnerek koşuyu kazanabileceğini düşünüyorum.

İstanbul ve Bursa’da start aldığı yarışlarda bu grup için hayli tatminkar dereceler gerçekleştiren DISTANT GREEN ve devamlı tabelanın içerisinde yer bulmasına rağmen bir türlü fotoyu önde geçemeyen ama bugün yani yılın son günü bunu gerçekleştirebilecek forma ulaşmış görünen YANLIŞ ANLAMA da kuponlarda mutlaka bulundurulması gereken safkanlar.

Ağır kilolu MELEKOĞLU ve SPEAR’a sürprizde şans tanıyorum, KASABABEYİ ise bir türlü bizlerin beklediği yarışları ortaya koyamadığı ve ilk kez uzun mesafeye çıkacağı için zorlanacak diye düşünüyorum.

İKİNCİ AYAK:

Son yarışını genç jokeyinin yaptığı gereksiz şımarıklıklar nedeniyle kaybeden ANILBEY, bu defa etkili binicisi ile bence koşuya ağırlığını koyacak.

Geçen hafta vasatın çok altında rakipler yanında 5 saniye önde tutarak birinciliğe uzanırken derece olarak hayli tatminkar bir performans sergileyen ERCÜMENT bana göre bu safkanın en yakın rakibi olur.

Son yarışını kazanan GÖREME ve başarılı son ikinciliği ile iyi durumda olduğunu gösteren GENÇTAY bu iki safkandan hemen sonra düşünülmesi gereken safkanlar.

Ben KİKKULİ, KOYRAMERT ve FARUKHAN’în da yazılarak bu ayağın risk edilmemesini öneriyorum.

ÜÇÜNCÜ AYAK:

Diyarbakır’daki son yarışını kazanırken PRINCE EMİR’e bayılmıştım. Şayet bu safkan yol yorgunu değilse bana göre bugün de çok çok iyi koşabilir.

Yarış hayatının devam edebilmesi için bu aralar iyi koşması gereken ve geçen hafta fena sayılmayacak bir ikincilik elde eden REAL SWING, hafif kilo avantajını en iyi şekilde kullanmaya çalışacak.

NEW YORKER son yarışını tekrarlarsa yine şanslı olur. İzmir’de üçüncü ve Bursa’da altıncı olup Kocaeli’ne gelen MUSUSI bence bu yarışın sürpriz ismidir. Kazandığı yarışta New Yorker’ı 6 kilo farkla geçen HAVE A NICE FLIGHT’a eşitlenen kilo şartları nedeniyle sürprizde şans tanıyorum.

DÖRDÜNCÜ AYAK:

İstanbul’da zaman zaman bu grubun üzerindeki rakipler yanında bile kendini göstermeye çalışan BOLKARKIZI, genelde daha kısa mesafeleri tercih eden bir isim olmasına rağmen, bence hem grubun uygunluğu, hem de 49 kilo gibi oldukça uygun sıkleti ile koşunun en şanslı ismi hatta günün de en sağlam bankosu olarak kuponlara tek yazılabilir diye düşünüyorum.

BEŞİNCİ AYAK:

Kocaeli’nde sezonun önemli yarışlarından biri olan (KV-8) Gerede Koşusunda keyifli bir birincilik mücadelesi seyredeceğiz.

Kağıt üzerinde ARBOND ve MY LIFE yarışın en şanslı iki ismi olarak görünüyor. Hatta ARBOND’un bir adım önde olduğunu da rahatlıkla söyleyebiliriz.

Ben bu ayağa az atla geçeceklere öncelikle 3 isim önermek istiyorum. Bu isimler; ARBOND, MY LIFE ve SOKOLLU…

ALTINCI AYAK:

Günün zor yarışlarından biri olarak gördüğüm Altılı Ganyanın kapanış ayağında uzun zamandır start almamasına rağmen bilinen kalitesiyle MY MOON FACE favorim. Ancak bu safkanın epeyce ara vermiş olması nedeniyle tek yazılmasının riskli olabileceğini düşünüyorum.

Bu nedenle yanına öncelikle her an büyük bir patlama yapmasını beklediğim DIVINE FLEIRS olmak üzere, İzmir’den bu yarışa gelen ve kısa mesafede çok daha iyi koşmasını beklediğim MAYA KISKA, koştuğu 3 yarışta henüz kendini gösteremeyen ve potansiyeli yüksek bir safkan olan LADY KITTENS ve grubun istikrarlı ismi AYBENİZ’in de yazılmasında büyük fayda var.
Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : At Yarışı | Blogger | Altılı Ganyan Tahminleri At yarışı ülkemizin en çok oynanan şans oyunularından biridir.Aynı zamanda at yarışı tahminleri,seyis,antrenör,jokey vb. konularda pekçok kişinin çalıştığı 60 bin civarında insana iş alanı yaratan dev bir sektördür.Spy X ve bendenizin tahminlerini bu blogda bulabilirsiniz İyi şanslar 2008@mmk kullanılan içerikler kaynak gösterilmeden kullanılamaz,kullanılan videolar Youtube.com dan alınmaktadır ve herhangi bir telif hakkı içermemektedir...At yarışı tahminleri kişisel yorumlarımızdır at yarışı oynamaya teşvik söz konusu değildir veya tutması garanti değildir.Yorumları değerlendirip at yarışı oynamak sizin tercihinizdir.Altılı ganyan en eski şans oyunlarından biridir ve binlerce kişiye iş imkanı sağlamaktadır. © 2013. At Yarışı Tahminleri - Altılı Ganyan Tahminleri - Yapan at yarışı mmk